kort uppdatering :)

Hallihallå 🙂

Jag sitter just nu på Heathrow med gratis wifi :)))) Jag åkte hemifrån klockan 5 imorse och mitt flyg gick från Arlanda 7.35. Jag har nu fått lära känna kära Heatrow i 4h och vi har en timme med härligheter kvar 🙂 Mitt flyg går härifrån till Houston kl 14.20 (engelsk tid) och det tar runt 10h dit. Sedan kommer jag övernatta där (i 17h…) och sedan åker jag från Houston till Wichita och där hämtar min värdfamilj mig!

Hoppas alla har det bra och ni får höra mer när jag har kommit fram och träffat familjen och så

Kram 🙂

Kommentera

