lugna första dagar

Hallihallå där hemma 🙂 Jag hoppas att ni njuter av era sista dagar på sommarlovet var ni nu är! Jag har njutit rejält av Lakin dem senaste dagarna. Vi har bara ätit, pratat, tittat på TV och träffat massa människor! Änsålänge gillar jag verkligen den här lilla staden, alla känner alla och allt ligger så nära och det är så mysigt hör!

I fredags åkte jag och min värdsyster och två av hennes kompisar till Garden City, en lite större stad 30min bort, och vi såg på Let’s be cops (sååå rolig) på bio och åt sedan middag på Ihop vilket var väldigt kul men annars har jag som sagt inte gjort mycket. Det enda speciella är Att jag gick med dem till kyrkan idag för första gången och jag blev presenterad inför alla och alla var jättesnälla!

Imorgon ska vi till skolan och träffa studievägledaren så jag kan bestämma mina ämnen och sporter osv. Sedan börjar skolan på onsdag så det är väl då det roliga och pirriga börjar…

Vi hörs efter onsdag! Hare gött 🙂

Kram

One thought on “lugna första dagar

  1. Hur var det i skolan???
    Tycker du ska uppdatera lite nu! Hur var klassen? vad ska du plugga för något? Vekar de som du ska gå i skolan trevliga? Vilket år går du? Senior eller junior? Kram saknar dig
    Hanna

Kommentera

