första dagarna i skolan & första skoldansen

Hejhej! Förlåt att jag inte har uppdaterat här det har pågått så mycket så har inte orkat/haft tid till att skriva… Men nu kör vi 🙂

I måndags gick vi till skolan och fixade mitt schema och fyllde i lite papper och så. Det slutade med att mitt schema ser ut såhär:

Algebra 2 – Psychology – Career and Life Planning – American Government – Lunch – Weights – Biology – English 3

Änsålänge har det funkat bra, vi har inte gjort så mycket i skolan mer än gått igenom regler och sånt men det är kul! Och annorlunda, speciellt att ha en lektion där man lyfter vikter mitt på dagen…

Jag har också börjat spela volleyboll, det är otroligt förvirrande för dem har massa övningar som jag inte har någon aning om hur man spelar och sen har jag testat spela volleyboll totalt kanske 5 ggr så man kan ju inte säga att jag är proffs än… Men det är kul och jag börjar förstå lite mer vad som pågår. Men jag kan säga att efter att ha haft 4 volleyboll träningar och 3 vikt-lektioner på 3 dagar är jag rätt trött i kroppen! Men nu är det helg så vila it is 🙂

Igår var också the back-to-school dance, vilket var en ganska casual dans, alla hade bara på sig jeans och en lite finare tröja och så satt vi och prata och dansade lite chickendance och hey macarena och lite annat smått och gott så det var kul!

Jag har också fått uppleva en trevlig ischock (som ni kanske sett på facebook) vilket faktiskt inte var så farligt som jag trodde, det var mest kul! Det började med att min värdpappa och värdmamma blev nominerade så dem gjorde the icebucket challenge och utmanade min värdbror så han nominerade min värdsyster och hon nomierade mig. Så vi hade en hel del is på gräsmattan när vi var klara…

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så om det är något mer ni undrar, fråga på!

Här är lite bilder från de senaste dagarna 🙂

Kan inte klaga på frukosten iallafall

Kan inte klaga på frukosten iallafall

Fick en ipad från skolan :)

Fick en ipad från skolan 🙂

Rummet vi har weights i

Rummet vi har weights i

ice 1ice 2ice 3

Lite foton från dansen igår 🙂

dansen 1

dansen 4

dansen 5dansen 6

dansen 2dansen 3

Kram 🙂

2 thoughts on “första dagarna i skolan & första skoldansen

Kommentera

