3 veckor och 1 dag :)

Hello! (det är så man säger hej här ifall ni inte visste 😉 )

Som ni nog också har märkt så är det här med att blogga inte riktigt min grej… Menmen jag ska försöka att uppdatera lite då och då iallafall.

Jag har nu varit här i 3 hela veckor (kom fram till att det är det längsta någonsin jag varit borta från alla jag känner…) och jag har ingen aning var tiden har tagit vägen. Borde nog börja ta vara på att jag är här hehe. Så vad har jag haft för mig sedan jag senast bloggade undrar ni? Jo jag har ätit, sovit, gått i skolan och spelat volleyboll i olika konstellationer iprincip varje dag.  Vi har gjort lite sociala, roligare grejer också som att besöka övergivna hus och gå genom majsfält på kvällen men annars mestadels det andra… 🙂

Ikväll är det min skolas första fotbollsmatch och det har regnat hela dagen så det kommer bli intressant att se hur denna kväll slutar och imorgon kommer jag en stor del av dagen hjälpa till med lite volleybollgrejer och på kvällen tror jag att det blir bio 🙂

Bortsett från lite småstadsdrama och konstant träningsvärk från två träningspass varje vardag så har jag det fortfarande jättebra här borta, min familj är hur bra som helst och jag börjar känna mig mer hemma här med vänner och vart allt ligger och så.

Här kommer lite blandade bilder från senaste veckan. Enjoy 🙂

Jag, Madi och Jenna :)

Jag, Madi och Jenna 🙂

Jag, Madi, Jenna, Paden och Ben :)

Jag, Madi, Jenna, Paden och Ben 🙂

Hälsade på lite hästar

Hälsade på lite hästar

Jag och Shelly

Jag och Shelly 🙂

Första volleybollmatchen

Första volleybollmatchen

Jag kan ha fått filma matchen istället för att spela hehe...

Jag kan ha fått filma matchen istället för att spela hehe…

En av alla fördelar med USA :)

En av alla fördelar med USA 🙂

Och ja ni borde vara avundsjuka, dem var väldans goda

Och ja ni borde vara avundsjuka, dem var väldans goda

Jag och Mariah innan vi tog lagbilder :)

Jag och Mariah innan vi tog lagbilder 🙂

Jag, Mariah och Lizzy :)

Jag, Mariah och Lizzy 🙂

Hela härliga volleyboll laget :)

Hela härliga volleyboll laget 🙂

Min individuella bild där jag var tvungen att hålla bollen lite halvstelt...

Min individuella bild där jag var tvungen att hålla bollen lite halvstelt…

Jag saknar er och landet lagom och hoppas ni har det bra där hemma även om det måste vara tufft som satan utan mig 😉

Kram 🙂

Kommentera

